ntp kurulumu hakkında yardım

ntp yüklü ancak nasıl aktifleştirebilirim. her açılışta tarih saat eskiye dönüyor. otomatik yapmaya çalıştığımda

eşzamanlamayı aktif hale getirmek için NTP yi kurun ve aktif hale getirin diye uyarı çıkıyor.

Bu konu son yanıttan 10 gün sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.