Merhaba değerli geliştirici ekibi, forum üyeleri ve emeği geçen diğer arkadaşlar.
Pardus da bugün yaşadığım bir sıkıntı ile ilgili bilgi almak ve çözüm sağlamak istiyorum cihazımda Pardus Güncelleyici üzerinde eski kalıntı paket dosyalarını ve gereksiz eski kurulum dosyalarını temizledim bu zamana kadar hiçbir sıkıntı yoktu sonrasında fark ettim ki İnternet erişimi gitti İnternetim kesildi diye düşündüm ancak baktığımda üst panelden bağlantı ikonunun da kaybolduğunu gördüm ve ayarlara girdim Ağ kısmına gittiğimde ise “Birşeyler ters gitti lütfen yazılım sağlayıcınıza başvurun. Network Manager çalışması gerekir.” mesajı ile karşılaştım.
Lütfen kısa zamanda yardımcı olursanız sevinirim.
Bunun haricinde fark ettiğim bir önemli konuyu da dile getirmek isterim. Pardus Yazılım Merkezi üzerinde bir yükleme veya kaldırma işlemi yapıldıktan sonra uygulama kapatılınca simgesinde 3, 4, 11 veya 19 gibi farklı sayılar ile bildirimler görüntüleniyor fakat hiçbir güncelleme vs. Görünmüyor iki farklı cihaz üzerinde aynı sıkıntıyı görüntülüyorum.
Bununla ilgili de bir düzeltme yapılırsa çok iyi olur.
Tüm sorun giderme adımlarını denedim ancak çözüm olmadı bu yüzden tekrar sistem kurulumu yaparak çözüme ulaştım bu konu ile geliştirici ekibi ilgilenirse sevinirim umarım tekrarı olmaz çok can sıkıcı bir sorun ve vakit kaybı yaşatıyor.